Tarieven
Start nu met structureel investeren in je naamsbekendheid en autoriteit.
Eén PR-campagne is nog geen PR-strategie. Wil je echt werken aan je (online) autoriteit, dan moet je PR structureel inzetten. Daarbij ben ik graag transparant over prijzen.
Ik werk niet met uurtarieven, maar met tarieven gebaseerd op resultaten. Kies het Plus- of Premiumpakket en je bedrijf wordt de komende 12 maanden gegarandeerd minimaal 100 of zelfs 150 keer genoemd in het nieuws!
Perfect voor starters en oprichters die Digital-PR nodig hebben en willen groeien.
900
per maand
Perfect voor teams en bedrijven die hun groei willen garanderen.
1100
per maand
Het pakket voor teams en bedrijven die het debat willen domineren.
1500
Bespaar €150/m
per maand
Dat kan! Je persbericht krijgt een basischeck op nieuwswaardigheid en eventuele taalfouten en wordt verstuurd naar een op maat gemaakte perslijst.
Kies je voor het Digital PR Plus- of Premium-pakket? Dan is het laten uitvoeren van een panelonderzoek daar standaard onderdeel van. Dit onderzoek besteden we uit aan een onderzoeksbureau dat hierin gespecialiseerd is.
De kosten voor een dergelijk onderzoek zijn afhankelijk van de grootte en samenstelling van de doelgroep. Ter indicatie: een onderzoek onder een representatief panel van 1000 doorsnee Nederlanders, kost rond de 3500 euro. Dit zijn eenmalige kosten die bij de start van de samenwerking voldaan dienen te worden.
FAQ
Nee, je betaalt niet extra voor de kennismaking, het inventariseren van de mogelijkheden en het opstellen van de PR-strategie. Kies je voor het pakket Digital PR Plus of Premium, inclusief een panelonderzoek, dan zijn de kosten voor dit onderzoek wel additioneel. Deze kosten variëren per onderzoek en zullen in gezamenlijk overleg worden afgesproken.
Investeren in (digital) PR is vaak een kwestie van vertrouwen. Je weet vooraf niet zeker wat het je oplevert, althans, zo is de gedachte vaak. Die hobbel wil ik wegnemen door te werken met een vast maandelijks bedrag, waar gegarandeerde resultaten tegenover staan. Het ‘risico’ op meerwerk bij eventueel tegenvallende resultaten leg ik graag bij mezelf in plaats van bij jou. Kortom: bij Tijd voor Publiciteit betaal je niet voor mijn tijd, maar voor mijn expertise.
PR is een kwestie van de langere termijn. De kans is groot dat veel journalisten nog nooit van je hebben gehoord als ze jouw eerste persbericht ontvangen (tenzij je Coca Cola bent natuurlijk). Je kunt je voorstellen dat het dan moeilijker is om zo’n bericht op waarde te schatten. In de praktijk zie ik dan ook dat de resultaten steeds beter worden naarmate de samenwerking vordert.
Kortom: ik kan alleen resultaat garanderen als ik structureel aandacht kan besteden aan je PR-strategie. Wil je eenmalig een persbericht versturen? Dan help ik je graag met een op maat gemaakte perslijst en een check op nieuwswaardigheid.
Dat is in de praktijk gelukkig nog nooit voorgekomen! Vooraf maak ik een realistische inschatting van de PR-mogelijkheden binnen jouw branche, door onder meer te kijken naar de beschikbaarheid van data, welke onderwerpen relevant zijn en wat eventuele concurrenten al doen.
Mocht het toch gebeuren dat het afgesproken aantal publicaties niet behaald is binnen de afgesproken periode, dan realiseer ik binnen drie maanden kosteloos aanvullende PR-campagnes om wél aan de doelen te voldoen. In het geval dat het ook dan niet lukt, ontvang je de tot dan toe betaalde kosten naar rato terug.