Currently set to Index
Currently set to Follow

Categorie: Info

Coronavirus media-aandacht

Coronapaniek: waarom de media wel móeten blijven berichten

Word jij al moe van alle media-aandacht voor het nieuwe coronavirus? Lees hier waarom de media niet anders kunnen!

omgaan met reviews

Hoe moet ik omgaan met klantreviews? 7 tips!

Reviews zijn ontzettend belangrijk voor je imago. Ontdek hier met behulp van 7 tips hoe je alles uit je reviewmarketing kunt halen!

negatieve publiciteit

Is negatieve publiciteit óók voordelig?

Any publicity is good publicity. In hoeverre is dit zo? En wie profiteren er vooral van negatieve publiciteit?

advertorial branded content

Advertorial, branded content en contentmarketing: de verschillen

Advertorial, branded content, content marketing: je hoort deze termen vast weleens door elkaar. Maar wat zijn nu de verschillen tussen deze drie marketingmethoden?

Fake news: de kenmerken van bedrieglijke journalistiek

LONGREAD | Hoe onderscheiden we echt nieuws van ongefundeerde stemmingmakerij?

free publicity waarom

Waarom werkt free publicity?

Waarom zou een krant een persbericht over jouw bedrijf plaatsen? Zitten mensen daar op te wachten? Jazeker, lees gauw waarom!